Електронний цифровий підпис введуть в ID-паспорт
06.01.2017 набере чинності постанова Кабінету міністрів від 30 листопада 2016 року № 869, якою встановлено, що особи, котрі досягли 18 років, отримуючи паспорт громадянина України з імплантованим безконтактним електронним носієм, можуть подати заяву про реєстрацію як підписників і укласти договір про надання послуг електронного цифрового підпису.
Послуги електронного цифрового підпису в частині, що стосується обслуговування посилених сертифікатів відкритих ключів (формування, поширення, скасування, зберігання, блокування й поновлення) фізичної особи, на імʼя якої оформлено ID-паспорт, надання інформації про чинні, скасовані й заблоковані посилені сертифікати відкритих ключів, послуги фіксації часу, консультації та інші послуги, визначені Законом «Про електронний цифровий підпис», надаються акредитованим центром сертифікації ключів МВС.
Уповноважені субʼєкти, визначені в Законі «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» як такі, що мають право видавати паспорт громадянина України, здійснюють представництво центру.
Порядок внесення засобів електронного цифрового підпису до чіпа в ID-паспорті, а також порядок надання послуг електронного цифрового підпису з використанням паспорта громадянина України.