Затверджено діяльність Комісій з питань розгляду скарг у сфері держреєстрації та з питань акредитації суб’єктів держреєстрації

Міністерство юстиції наказом від 12.01.2016 № 37/5 затвердив Положення про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації та Положення про Комісію з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації.
Затверджені Положення визначають порядок створення, організаційні та процедурні засади діяльності зазначених Комісій, а також права та обов’язки їх членів.
Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Міністерстві юстиції, що в межах повноважень, визначених Законами «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, забезпечує розгляд скарг у сфері державної реєстрації.
Комісія з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Міністерстві юстиції, що в межах повноважень, визначених Законами «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», Порядком акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації, забезпечує розгляд заяв від юросіб публічного права про акредитацію їх як суб’єктів державної реєстрації, а також моніторинг відповідності таких акредитованих суб’єктів вимогам акредитації.
Наказ набрав чинності 15 січня 2016 року.

Просмотров: 181

Добавил: Юрист SABICOM

Дата добавления: 07.05.2018